Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αθήνα σε συνεργασία με τη Γερμανική Σχολή Αθηνών

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα  της  Α  Λυκείου Οι μαθητές της Α τάξης του Γενικού Λυκείου Διστόμου με τους μαθητές της Γερμανικής Σχολής Αθηνών συναντήθηκαν στην Αθήνα το τριήμερο 9-10-11 Φεβρουαρίου 2018 στο πλαίσιο υλοποίησης εκπαιδευτικού προγράμματος . Θεατρικά παιχνίδια με θέμα “οι τοίχοι μέσα στα κεφάλια μας” μια προσέγγιση  για τα  στερεότυπα και τον ρατσισμό, επίσκεψη στον χώρο […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Από  16-3-2018 έως 29-3-2018  θα πρέπει να κατατεθούν οι αιτήσεις-δηλώσεις των υποψηφίων για συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Ενημέρωση από την σελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ  εδώ Διαβάστε τα παρακάτω έγγραφα Δελτίο Τύπου ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ 2018 EΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΕΛ 2018 ΜΕ ΑΔΑ EΓΚΥΚΛΙΟΣ ΦΑ ΓΕΛ 2018 ΜΕ ΑΔΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΙΤΗΣΗ-ΓΕΛ 2018

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Εγκύκλιος Προγραμματισμός Αίτησης-Δήλωσης Πανελλαδικών 2018

Προγραμματισμός ΓΙΑ ΤΗΝ Υποβολή Αίτησης – Δήλωσης  υποψηφίων ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στις ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕς ΕΞΕΤΑΣΕΙς ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2018. Εγκύκλιος Προγραμματισμός Αίτησης-Δήλωσης 2018

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Τροποποιήσεις στις διαδικασίες των Πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων.

Τροποποιήσεις στις διαδικασίες των Πανελλαδικών εξετάσεων Γενικών Λυκείων.   prosvasi-2018

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Επίσκεψη στη Γερμανική Πρεσβεία

Το Λύκειο Διστόμου και η DSA επισκέπτονται την Πρεσβεία Μαθήτριες και μαθητές του Γενικού Λυκείου Διστόμου και της Γερμανικής Σχολής Αθηνών επισκέφθηκαν σήμερα μαζί με τους καθηγητές τους την Πρεσβεία για να αφηγηθούν στον Πρέσβη τις εμπειρίες τους από το ταξίδι που πραγματοποίησαν από κοινού στο Βερολίνο τον περασμένο Δεκέμβριο. Τα δυο σχολεία συνεργάζονται εδώ […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Πρόσκληση σε Ημερίδα

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Εκδήλωση για τους κινδύνους στο διαδίκτυο

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Ενημέρωση για τις αλλαγές στη λειτουργία του σχολείου.

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Διδακτική επίσκεψη στο Βιολογικό Τμήμα του ΕΚΠΑ 22-11-2017

[SlideDeck id=238] Την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017 οι μαθητές επισκέφτηκαν το Βιολογικό τμήμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημιούπολη Άνω Ιλίσια, και έλαβαν μέρος σε εργαστήρια κάνοντας χρήση μικροσκοπίων με την επίβλεψη των καθηγητών του τμήματος. Ευχαριστούμε την Πρόεδρο του τμήματος, κα Ι.Παπασιδέρη καθηγήτρια  Κυτταρικής & Αναπτυξιακής Βιολογίας, για την φιλοξενία.

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Πρόσκληση παρουσίασης Στρατευσίμων στις ΣΥ(γεννηθέντων το 2000)

Ενημέρωση    για μαθητές :         Πρόσκληση παρουσίασης Στρατευσίμων στις ΣΥ(γεννηθέντων το 2000)

Συνεχίστε την ανάγνωση →